هنگامی که بویی حس می کنید،  احتمالاً هوای داخل خانه به شدت آلوده شده است. حدود 1.2 میلیون نفر هر ساله در چین از آلودگی هوا می میرند!

آلودگی هوای داخلی 5-8 برابر بیشتر بیماری زا نسبت به فضای بیرون است! در حال حاضر ، به دلیل تهدید ویروس ها و بار میکروبی موجود در هوا ، استریل کردن و ضد عفونی کردن هوا در فضای داخلی امری اجتناب ناپذیر است. ژنراتور ازن برای حفظ کیفیت مناسب هوا در روز استفاده می شود و هر نوع باکتری ، ویروس از جمله کرونا ، میکروب ، پاتوژن های موجود در هوا و سایر آلاینده های موجود در هوا را از بین می برد. از طریق اکسیژن فعال دیواره پوسته ویروس ها را می شکند و از طریق فن آوری ضد عفونی ازن از بین می برد.

از ژنراتور ازن به راحتی می توان در اتاقهای شلوغ مانند هر سالن انتظار در بیمارستان ، اماکن عمومی ، سالن بدنسازی ، کافه تریا ، تئاتر ، هتل راهروها ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های گوشت و ماهی برای حفظ کیفیت هوا استفاده کرد و در عین حال ، برای اطمینان از استنشاق هوای سالم ، هوا استریل و ضد عفونی می شود.

خانه ها:

اتاق نشیمن زندگی روزمره ما هر روز فرمالدئید ، تولوئن ، ویروس ، بو و قارچ را آزاد می کند. این امر سلامت ما را به طور جدی به خطر انداخته است ، لازم است از مولد ازن برای خنثی کردن ویروس ها و آلودگی باکتری ها و از بین بردن بوی بد استفاده شود.

دفاتر کار:

محیط هوای نامناسب دفتر کار تبدیل به یک قاتل مزمن نامرئی شده است. هر فرد بیش از 8 ساعت را در محل کار می گذراند. کار طولانی مدت در محیطی با کیفیت پایین هوا ممکن است به راحتی باعث سرگیجه ، سفتی در قفسه سینه ، خستگی و ناراحتی عاطفی و سایر علائم ناراحت کننده شود که این امر تا حد زیادی روی کارایی فرد تأثیر می گذارد و باعث بروز بیماری های مختلفی خواهد شد. به خصوص در اماکن عمومی با تعداد بسیار زیادی از افراد ، ویروس های باکتریایی به راحتی پخش می شوند و بوی آن جدی است. استفاده از ژنراتور ازن نیز ضمانت بهداشتی برای کارگران است.

مدارس و مهدکودکها:

مدارس و مهدکودکها یک گروه مستعد از بیماریهای عفونی مختلف و یک مرکز توزیع آن هستند که به راحتی می توانند به مکانی برای جمع آوری و توزیع بیماریهای عفونی باکتریایی تبدیل شوند. بنابراین ضد عفونی مناسب سبب از بین رفتن باکتری ها ، جلوگیری از عفونت های باکتریایی ، محافظت از سلامت دانش آموزان و بهداشت محیط است. بنابراین استفاده از ژنراتور ازن از اقدامات لازم برای مدارس و مهدکودک هاست.

سالن انتظار بیمارستان:

کیفیت هوا در سالن انتظار بیمارستان بسیار مهم است. مطالعه علمی نشان می دهد که 7 نفر از 10 بیمار مستعد ابتلا به ویروس های بیمارستان و آلودگی باکتریایی موجود در هوا هستند. دستگاه ضدعفونی کننده ازن با خنثی کردن ویروس ها و آلودگی باکتریایی هوا را ضد عفونی کرده و بو را از بین می برد.

هتل ها و مهمان خانه ها:

هنگام باز کردن درب هتل ، میهمانان می خواهند بوی کهنگی ، دود و سایر بوها در اتاق حس نشود اما اکثر اتاق ها به دلیل بسته بودن طولانی مدت، اغلب قادر به دستیابی به تهویه مناسب نیستند. محیط بسته طولانی مدت باعث می شود که هوا اساساً در حالت گردش صفر قرار داشته باشد و رطوبت آن زیاد باشد ، که مستعد کپک زدن است. بنابراین لازم است که از ژنراتور ازن به طور مرتب استفاده شود. این امر می تواند هوا را ضد عفونی کند و بو را از بین ببرد هم چنین این فرآیند سالم و سازگار با محیط زیست است.