ازون درمانی که طی 15 سال گذشته به طور فعال توسعه یافته است ، همچنان در اولویت تحقیقات علمی در بسیاری از مراکز تحقیقاتی قرار دارد و شایسته است که به عنوان پزشکی قرن بیست و یکم شناخته شود.

ازن درمانی با سادگی کاربرد ، تحمل خوب توسط بیماران ، تقریباً عدم وجود عوارض جانبی و راندمان بالای پزشکی-اجتماعی و اقتصادی مشخص می شود.

ازن درمانی دامنه وسیعی از فعالیت دارد ، باعث ایجاد یک ضد باکتری ، ضد ویروس ، قارچ کش ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد عفونی کننده ،اثر سم زدایی می شود و به خوبی توسط بیماران تحمل می شود و تقریبا هیچ عارضه جانبی ندارد. استفاده از ازن پزشکی باعث کاهش زمان درمان ، مرگ و میر و درجه ناتوانی می شود.

در صورت استفاده صحیح ازن درمانی بسیار بی خطر است. به طور خلاصه ، ازون تنفس نکنید و از دوزهای کمتری شروع کنید. اگر نگران تنفس ازن هستید می توانید ماسک بپوشید.

ازون درمانی

بهترین روشهای درمانی در منزل عبارتند از: انسداد رکتال ، انسداد گوش و آب ازن.

شروع به کار با ازن درمانی در خانه پس از تهیه تجهیزات آسان است. به طور کلی سه جلسه در هفته و در سه دقیقه در هر جلسه انجام می شود.

ورزشکاران برای تقویت عملکرد از ازون درمانی استفاده می کنند. بیماران مبتلا به بیماری مزمن از این بیماری برای مبارزه با بیماری هایی مانند سرطان ، لیم و سلیاک استفاده می کنند. نوازندگان بالا از آن استفاده می کنند تا عملکرد شناختی ، کاهش سرعت پیری و بالا بردن انرژی خود را تقویت کنند.

انجام اوزون درمانی در خانه به اقدامات احتیاطی ایمنی ساده ، دانش در مورد گزینه های مختلف درمانی و تهیه تجهیزات نیاز دارد.

در حالی که ازون درمانی می تواند ابزاری قدرتمند باشد ، ایده خوبی است که برای راهنمایی با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنید.

درمان های مختلف ازن که می توانید در خانه انجام دهید:

1.ازن درمانی موضعی در برابر سیستمیک

برخی از ازن درمانی ها موضعی در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که شما فقط در یک منطقه محدود بدن استفاده می کنید. سایر درمان ها به عنوان سیستمیک در نظر گرفته می شوند و تمام بدن را معالجه می کنند.

درمان های سیستمیک:

درمان های سیستمیک در سطح سلولی به کل بدن فایده می رسانند.

درمانهای سیستمیک معمولاً برای:

Biohacking

مسمومیت قارچی ورزشی

بیماری لایم

سرطان

بیماری های خود ایمنی

بیماری های روده مانند IBS

ضد پیری و طول عمر

به طور خلاصه ، ازن درمانی با تحریک بدن به سمت خود تنظیم و هوموستاز کار می کند. بیشتر داروها یک واکنش خاص را در بدن ایجاد می کنند در حالی که ازون درمانی به بدن شما کمک می کند عملکردهای ترمیم و شفابخش مورد نظر خود را به هر حال انجام دهد.

درمان های موضعی

درمان های موضعی در نواحی خاص مانند دهان ، پا یا واژن رخ می دهند. آنها معمولاً در مناطق خاص برای ریشه کن کردن عفونت ها و سرعت بخشیدن به زمان بهبودی استفاده می شوند. به عنوان مثال شستن یک زخم آلوده با آب ازن روزانه یک روش عالی برای از بین بردن عفونت و بهبود است.

درمانهای محلی ازن درمانی معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:

عفونتها

زخم های غیر شفابخشی

زخمها

کاویتاسیون / عفونت های دهانی